donderdag 9 juni 2011

REVIEUW ROZE + BLAUWE NAGELLAK.

hello everyone. (l')

hij is er wat later dan beloofd maar ik had het heel druk, dus hier isdie dan toch.














Essence colour & go '' you belong to me ''
€1,30 Kruidvat.
ik vind het echt een hele mooie kleur voor de zomer,
lekker fris en anders dan die standaard kleurtjes. 
hij blijft ongeveer 1/2 dagen mooi zitten, na 2 dagen is het er wel echt al half af.
(je ziet de werkelijke kleur niet heel goed door mijn slechte mobielkwaliteit, dus sorry daarvoor)


Deze had ik bij de Action gekocht,
dit pakketje kost bij elkaar €1, 30 echt heel goedkoop voor 6 nagellakjes vind ik!














van links naar rechts:
- kicking pink
- splashing purple
- screaming green
- shocking blue
- smashing orange
- flashing yellow

ik vind de roze het mooist, dus die revieuw ik. (:


















Kicking pink van de Action
i like this colour!
na twee dagen zit hij er nog best heel mooi op,
dus ik vind dat hij best wel lang blijft zitten voor zo'n goedkope prijs!
ik raad hem zeker aan!


xoxox

1 opmerking: