maandag 30 mei 2011

REVIEUW ZILVERE CATRICE NAGGELAK + CRACKLING

Hee!
Ik ga mijn zilvere nagellak van catrice, met zwarte crackling nagellak erover heen revieuwen, omdat heel veel mensen niet weten hoe crackling nagellak er uit komt te zien als je het opdoet.

Ik heb hiervoor deze nagellakjes gebruikt:



       - zilvere nagellak Catrice. (Kruidvat €2,49)       - zwarte crackling nagellak BeYu. (Douglas €5,95)
       - topcoat. (Kruidvat €2,29)





eerst doe ik de zilveren nagellak erop, dit zijn ongeveer 3 laagjes.











daarna de crackling, dit is met topcoat. op het plaatje zie je de werking niet, maar eerst is je hele nagel zwart, dat droogt op, en dan is dit het resultaat!

de zilveren nagellak die ik heb gebruikt blijft niet zo lang zitten, na een dag is het er al half vanaf.
de crackling nagellak blijft opzich best lang zitten, na ongeveer 2/3 dagen zit         het er nog gewoon goed op! 

3 opmerkingen:

  1. Ik wil al heel lang zo'n nagellak, maar ik wist niet waar je 'm kon kopen!
    Maar, het ziet er leuk uit.(:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben al super lang opzoek naar die nagellak en ik vond 'm ( net zoals jij! ) ook bij Douglas, maar ik vond 'm te duur. Vroeger kon je overal die nagellak vinden, maar nu alleen bij de Douglas haha. Hopelijk komt het weer in en gaan ze van essence of catrice 'm ook produceren.
    Maar super leuk gedaan met dat zwart en zilver!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind dat crack nagellak echt heel leuk! ♥

    ik ga je volgen, volg je me terug? ;d

    ~xoxo ♥♥

    BeantwoordenVerwijderen